Ce să mănânci ca să-ţi creşti imunitatea ?

Hipocrate a spus odata faptul ca hrana noastra ar trebui sa fie medicamentul nostru si ca unul dintre cele mai bune lucruri pe care le putem face, ar fi sa consumam zilnic cate o lingurita de ulei de masline.
Pe langa faptul ca uleiul de masline este una dintre cele mai bune surse de grasimi mononesaturate, acest ulei este medicamentul absolut. A fost intotdeauna recunoscut ca un ulei sanatos, insa acum, numeroase studii i-au consolidat acest titlu:
Uleiul de masline este medicamentul natural absolut, cu uimitoare beneficii asupra sanatatii!
 
Odată cu scăderea temperaturilor metabolismul organismului se schimbă, iar imunitatea scade brusc.
Ce să mănânci ca să-ţi creşti imunitatea ?
O lingurita de ulei de masline pe stomacul gol iti intareste sistemul imunitar
O lingurita de ulei de masline pe stomacul gol iti protejeaza inima
Intr-un studiu de cercetare, cei care au folosit in mod regulat ulei de masline atat pentru gatit cat si ca pansament, au avut un risc cu 41% mai mic de accident vascular cerebral, comparativ cu cei care nu au consumat deloc, ceilalti factori fiind egali. In plus, uleiul de masline contine polifenoli, care ajuta la mentinerea in limite normale a colesterolului.
O lingurita de ulei de masline pe stomacul gol reduce riscul aparitiei bolii Alzheimer
 
Unul dintre studiile publicate in revista Toxicologie si Farmacologie, a gasit oleocanthal in uleiul de masline, care inhiba acele proteine toxice ce blocheaza sinapsele pe hipocampus, adica primul semn de debut al bolii Alzheimer.
 
O lingurita de ulei de masline pe stomacul gol ajuta la pierderea in greutate
 
S-a demonstrat faptul ca uleiul de masline creste rata de oxidare a grasimilor dupa ingestie. Acest lucru inseamna ca atunci cand consumam ulei de masline dimineata pe stomacul gol, de fapt dam startul arderii grasimilor inca de la primele ore ale diminetii.
 
Alte alimente recomandate pentru proprietatile lor benefice in aceasta perioada a anului sunt:
Dovleacul este o sursă bogată de vitamina A
Merele au un conţinut ridicat de fibre şi de vitamine, printre care se numără A şi C
Rodiile conţin de trei ori mai mulţi antioxidanţi decât vinul roşu sau ceaiul verde
Sfecla reprezintă o sursă excelentă de vitamina B, folaţi, mangan şi potasiu.
Varza de Bruxelles este bogată în substanţe nutritive, aceasta fiind o sursă foarte buna de vitamina C şi K şi de nutrienţi precum folaţi, vitamina A, mangan, fibre. potasiu, vitamina B6 şi fier.
Strugurii conţin o varietate de antioxidanţi. Cei mai importanţi nutrienţi din compoziţia acestora sunt vitaminele A, C, B6 şi B9 şi mineralele esenţiale precum potasiul, calciul, fierul, fosforul, magneziul şi seleniul.
 
Fiind un puternic antioxidant, uleiul de masline consolideaza si protejeaza sistemul imunitar, contribuind astfel la intarirea organismului in lupta cu infectiile.